Nu är jag tebax!

Oojoj... Nu är det bra längesedan som jag skrev något här..
Ja, åren har gått, eller 1.5 år ungefär har gått och numer pluggar jag i jönköping efter min kandidatexamen från Skövdes högskola i företagsekonomi.. anledningen till att jag läser ett år till i Jönköping är för artt om jag gör det får jag titeln civilekonom istället för ekonom som jag är nu då..
Jag har lyckats att klara höstens kurser helt okej.. första tentan gick det ju iof sådär, klarade mig precis men min andra tenta fick jag högsta betyget så det får jag vara nöjd med.. skriver min sista tenta på tisdag och efter den (om det inte blir omtenta) så är det min sista tenta ever som jag gör!!! =o))))
Har dåligt med motivation till att plugga dock, är så himla trött... räknade ihop att jag sov sammanlagt 13 timmar på 3 nätter nu i veckan.. men det var för jag hade 2 tentor och en inlämningsdag med ett stort arbete och en opponering att göra och det ar förlagt under 4 dagar... fatta att jag var helt slut sen..
Annars så har jag och Christopher förlovat oss =)))) vi bor i en tokfin lgh är förlovade, helt sjukt galet.. Men jag tycker nog att jag har världens finaste förlovningsring =o) han är bra min man alltså, betalade för hela kalaset och hade ett så romanstiskt frieri, lipade ju hela kvällen sen efter det..
Snart, efter mina tentor får jag ÄNTLIGEN ta tag i min träning, har slappat te kroppen ordentligt nu under denna galet hektiska höst... har ju läst 100 %, jobbat 50 % med skola i Jönköping, jobb i Jonsered och hem i Kungälv så har det varit påfrestande faktiskt.. men såhär i efterhand så ångrar jag inte en sekund, allt var värt det och att jag klarat av dte är helt otroligt! för jag är inte den bästa studenten direkt men av någon märklig anledning så fixade det sig ändå =o) Å tur är väl det för då är mamma nöjd.. min största supporter men samtidigt största kritiker, men så är det väl =o) hade antagligen inte gjort detta sista året i Jönköping om dte inte vore för henne så henne är jag tacksam för..
Ne, det blir ett kort recap inlägg! Nu i tentapluggsanda ska jag se på film med min älskling och äta godis!!
natti**

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0