då var det dags igen..

tjaaa..
Nu var det verkligen ett tag sen man var här och skrev något.. Minns inte ens senast..
Nu bor man ju iaf i Kungälv i en trea ihop med världens mysigaste kille! så det är jag väldigt glad för =o))
Har haft en sommar som gått i ett känns det som... först jobb i 7 veckor, sen blev det london, sen blev det cypern och nu är det tentaplugg å sen är jag helledig i 2 veckor.. sååå skönt..
Slippa ha något hängande över mig eller måste saker att göra.. bara göra det jag vill =o))
Så efter måndagen kommer jag att vara en glad Karolin! Är sjuk å jäklig just nu med med feber å hosta och snuvighet... inte något jag rekommenderar!

har inte direkt haft något socialt liv i sommar känns det som... har vart s mkt att göra i och med jobbet, ny lgh, plugg och jag som person kan bli tooookstressad av att bara ha några få saker att göra så mitt huvud har vart nära explosion ett par ggr denna sommaren! som tur är så har jag en sambo som har överseende med mig och står ut me detta =op

annars så har jag nu bara ett år kvar i skolan innan man gått sin grundutbildning! känns hur bra som helst! men ja måste säga att jag ser fram emot att börja skolan igen, träffa alla i klassen å sådär... ska bli väldigt roligt! =o))
christopher klara sin körkortsteori igår med så det va ju kalas! =o)) har han bara uppkörningen kvar nu så den kommer han ju att greja om inte förr så senare =op

undra hur det kommer att bli nu egentligen... ska ju pendla till skövde nu sista året från kungälv.. ibland ska ja sova hos mormor å morfar när jag vill å dem kan å så, eller a, ja får väl alltid sova där för deras skull så det e ju hur bra som helst men ändå.. undra hur ja kommer ta detta... jag tror faktiskt att det kan vara en ritkigt bra grej! jag är en sån person som behöver förändring ganska ofta så denna pendlingen kom ganska välkommet! satt å tänkte lite förut på lägenheter å så å kom fram till att denna trea som jag å christopher bor i är min 6.e lgh på snart 5 år... det e ganska starkt jobbat! eller dåligt.., beror på hur man ser det =op som sagt, jag gillar förändring... är egentligen inte sugen på en hyresrätt för vi får inte göra riktigt som vi vill i den men,men... pluggar man får man inte låna nåra större summor direkt så vi får nöja oss.. sen kanske det är bra å bo i en hyresrätt ihop innan man köper nått men jag vet att det är christopher jag vill vara med i framtiden så jag hade väl kunnat köpa nått om ja hade haft pengar... får se till å vinna på lotto ikväll nu! =op

ne nu ska ja sova! e egentligen ganska sjuk...
pössss

Kommentarer
Postat av: Louise

Äntligen skrev du :) hehe

2009-08-15 @ 20:48:17
URL: http://louiseschyberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0