hello again =o)))

Okaj... dags att göra ett nytt inlägg...  såg att ja fått lite skäll för att ja inte uppdaterar så värst så ja ska göra en kraftansträning att bibehålla skrivandet... men ibland e det faktiskt bra trökigt.. 

Jag kom nyss hem från en kalkyleringslektion i ekonomistyrning... my goooood... inte lätta grejer alltså... vi håller på med att räkna ut räntan då den är nominell och real före och efter skatt i företag... alltså ska man ha koll på sysselsattkapital, avkastningen aktieägarna vill ha, inflationen... asså grejen e att förkortningarna e svåra... REfs, REne... åh ja orkar inte... så idga blir dte int eplugg på det vill jag lova... dock imon ska jag å christoffer jobba med detta innan det är dags för juridiken.. får s eom man fattar de lite bättre då..

Annars e jag trött.. trött.. trött.. borde nog köpa vitaminer eller nått för jag e så sjukt trött hela dagarna hela tiden... spelar ingen roll om jag äter rätt, sover bra, tränar... nått fel e de fan på mig..
Men nått som det inte e fel på e min bil! =o))) pärlan hade sin första service förra veckan å de gick finemang =o)) inget som var fel på skrutten... skönt de...

å på onsdag har man vart tillsammans i hela tre veckor... de går ju framåt ;o) jag tycker faktiskt de går sjukt fort... känns nästan som igår de va sommar å vi satt å pratade på "berget" i kode dem första gångerna vi sågs... men de känns jättebra =o) väldigt väldigt bra =o)

imon ska min morfar operera höften.. så han kommer att ligga på sjukhuset hela veckan antagligen... men det e ju så himla bra att han får operationen! hade vart så underbart å se han gå utan käppen! just att han ska kunna gå utan å ha ont! gud vad skönt för han.... hoppas verkligen det går bra nu... så jag ska träffa mormor nu i veckan å käka lunch och storhandla me henne =o) mysigt.. å nästa vecka får ja nog va där lite å hjälpa till lite i hemmet... så mkt dem låter mig hjälpa till, dem e inte riktigt hjälp mottagningsbara alltid =o)

ja, vad händer annars? har ju fyllt år... nu är man 23.. känns bra ändå, det året jag fyller 25 går jag inte längre i skola i skövde.. kommer antagligen att plugga då ändå men inte i skövde iallafall =o) jag måste läsa mer efter dem här tre åren för att få min civilekonomexamen... men det komer jag att läsa pararellt med jobbet så det kommer ta lite längre tid att få den än om man bara skulle plugga... kommer ju inte kunna läsa 30poäng per halvår när ja jobbar med... får se hur jah´g lägger upp de men civilekonom ska ja bli =o)

jag saknar dig..

nu e det dags att sova... orka rinte vara vaken mer nu, bara en liten stund....
ha en underbar dag!!!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0