nu är det höst...

japp.. då sitter jag hemma å förösker samla motivation till å gå till skolan! eller a... måste ju egentligen för jag ska träffa christofer klockan ett så det e la rätt käckt att jag dyker upp! ska sitta å räkna idag i ett par timmar innan det blir mat å sen juridiken då... en lång dag men så e de...
kan nog bli rätt bra ändå, så länge man får ett hum om hur man ska räkna så kanske man kan klara denna kursen oxå..

va ute på en joggis imorse på 7kilometer... har börjat me å hoppa hopprep efteråt men jag vet inte riktigt hur många hopp man ska göra egentligen för att det ska ge n¨n effekt? nån som har nått förslag? nu e de la mellan 100-150 men de e väldigt lite faktiskt...  men ja hade gärna fått förslag? gärna från idrottsproffset a.k.a sara ;o)

e så¨himla trött hela tiden... tittade mig i spegeln nyss å ögonen har tappat sin glans... dem e trötta, röda... finns inte så mkt liv i dem... jag vet inte om det beror på hösten, tror int de för jag älskar hösten, det e ju min favorit årstid! konstigt...
ska börja dricka kaffe.... min storebror brukar knapra koffeintabletter inför tentor å grejer... det kanske e nått man ska testa... inge kul å gå runt å inte orka nått dagarna i ända..

JAG ÄLSKAR ATT JOGGA I DETTA VÄDRET! jag var bara tvungen å säga de... sådär småkyligt ute, frisk luft... få jogga... joggingoverall på sig... ne ja älskar de =o)

nu e det dags att dra sig till bibblan... ha en fin dag!

Kommentarer
Postat av: idrottsproffset!!

jag har inte haft så jättemånga kurser om just hopprepshoppande, så jag känner mej lite för okunnig för att uttala mig om detta..hahaha. Tror faktiskt inte hopprepshoppandet har speciellt mycke effekt direkt efter ett löppass på 7km ändå...hehe. Kul o höra att du lever, trots att ja blir lite orolig för dej att du är så trött.. du måste sköta om dej vännen!! Vi hörs snart!! Jag kommer te Skövde snart, de kan du skriva upp!! Pussssss

2008-09-17 @ 19:01:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0