en bra vardag =o)

jaaaaaa... idag är jag nöjd med min dag..
Var på lektion från tie till tre.. sen satt jag och christopher och räknade till halv sex.. sen kom jag hem å så blev det upp till löpspåret och joggade femman... hem å käka å nu sitter jag å kollar på teve... sååååå trött..
men sjukt nöjd =o)

Å helgen har vart helt underbar med.. kan fan inte ha de bättre just nu.. du är så himla bra =o)
jag vet att jag velar å jag tänker å ja grubblar men när ja sitter nu å tänker så är jag bara så himla glad.. du gör mig lycklig =o)

Å imon ska jag till gbg på möte... åker vid elva å åker tillbaka vid fyra... så hinner jag tebax till min juridiklektion.. den är ända till 21.00!! seeeegt... men,men ska ju plugga mkt denna veckan så de e la bara bra =o)

nu ska ja koka lite the... nattinatti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0