planer..

neeee.... nu får ja dem där känslorna igen, det e tråkig ti skövde! jag tycker skolan är jätterolig å vännerna e underbara men efter den helgen ja hade nu med familjen så känner jag vekrligen att jag längar till jag flyttar hem igen.. har suttit å kollat på lägenheter på hemnet och anmälde mig på en lgh på bostadsbyrån nyss bara för å se vart jag e i kön just nu... har ju inte stått i den speciellt länge men nåra år iallafall =o) får la se... just nu är det bara så mkt plugg här nä mligen... det e de enda vi gör.... jag åker ju hem hela tiden på helgerna... jag vill hem hela tiden... så ja känner inte riktigt att ja vill stanna här... men,men de kan ju ha å gö me att ja e lite dålig idag me..  mår int ehelt hundra... men,men ja reder väl mig..

dags å vila lite till.... känner mig lite depp... pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0