saknar min lgh

ja, då var det helg igen... För alla som kan veckodagarna vet att idag är det lördag..
Och lördag innebär för oss som pluggar eller har vardagsjobb, ledighet! Så idag sov jag ut ordentligt... tog en långpromenad innan frukost och bara degat ordentligt... Ska snart iväg å träna oxå så denna morgonen/förmiddan har börjat väldigt bra..

Igår var jag i Stenungsund och härjade.. hälsade på Martin, kikade på " No country for old men"  alltså, den är inte dålig filmen, men den e rätt knepig.. den slutar lixom lite taffligt.. det blev änna, jaha,hoppsan, nu var filmen tydligen slut...
men,men sen blev det promenad ner till havet å satt på bryggan å tjöta en stund... jättemysigt =o) jag älskar sommarkvällar!!! när man dessutom kombinerar dem me havet då blir det helt perfekt..

Och idag blir det en tripp ut till Kode... sa det till farmor när hon ringde förut, hon e skön hon =o) då sa hon " ja det kan ju gå bra för en gång" haha inget fan av Kode alltså... där ser man..
jag saknar farmor, var alldeles för längessen vi umgicks nu... får ta tag i de där, kanske åker ut en sväng imon...
det hela har ändå gått sjukt fort måste ja säga.. kan ju inte säga att ja hade trott de för ens en vecka sen... får la se hur de blir men just nu iallafall så är ja glad för de =o)

jag saknar min lgh... fan va saknar den... åhhh...
ha en fin lördag... puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0