trökdag

Då var det dags igen..
Fick lite sms idag som vände upp å ner på själen.. men som sagt, sjukt att det fortfarande kan kännas som det gör.. det kanske är på tiden att man total lämnar det.. Har ju gjort det ytligt men kanske inte med hjärtat..
Det kanske blir lättare och leva om jag gör de.. eller det lät tungt, men på nått sätt är det ändå så..

Annars trökar jag på jobbet... är så lite å göra här nu och det känns som om man sitter av tiden för det mesta.. sjukt tråkigt.. men,men har de ju väldigt bra så jag ska la inte klaga.. Har ju bara dessutom 1 månad och en vecka kvar innan det är dags att lämna bygget! inte illa..

Pratade med vickan på msn igår med, vi ska köra en roadtrip nån gång nu i sommar... men första ska hon på iron maiden! haha du e la go... gå på iron maiden... jeje, får se om du blir maiden frälst efter de då ;o)

efter jobbet idag blir de lite löpning... eller a, jag skulle väl mer referera det till jogging... går ju inte för fort men vafan jag rör ju på mig iallafall... måste tajta till mig nu innan det blir tatueringsdags igen... bara godis på helgerna! det e ju den tråkigaste uppoffringen.. det suger..men,men... vill man bli fin får man lida pin... eller hur de nu e...

ne, fan vilken deppdag... nu ska ja återgå till tycka synd om mig själv stunden jag har här..
puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0