soligt idag

hej kaj! hallååååå bojjjjje... kommer fortfarand eihåg den reklamen =o) tycker den va rolig...

Nu sitter jag på jobbet... har precis stämt av banken mot kontoanalysen efter konteringarna jag fick göra nyss..  så nu har man kläm på de! hur roligt som helst! =o)
Man lär sig nya grejer hela tiden... nu jäklar ska jag bli bra på det här!

Är ändå hyfsat pigg idag.. kom ju inte hem speciellt sent igår heller iof så detvar ju bra... blev ju hemskickad... men så e det! ;o)

fan va nojig man e ändå.. tror att jag är rätt bra på å tänka alldeles för mkt..  men det e ju bra att man har nåra talanger!
Fick se havet igår med, eller a... en liten skymt av det i varje fall ;o)
kan förhoppningsvis åka ut till havet på ritkigt snart.. har vart bra dåligt med det nu denna sommaren.. längtar ut..
men jag hade en riktigt bra gårdag, som vanligt när jag är ute på landet å härjar ;o)
knepigt hur det kan bli..men mår väldigt bra just nu och det är väl det som är det viktiga =o)

Idag är det kvalitetstid med Sara!! först lite jogging å sen blir det en liten tripp till maxi för speljakt =o) å lite film kanske... å snart fyller hon år me... ttt.. mkt nu..
fick höra om Helenes bravader från helgen igår me, haha , du e inte tråkig för fem öre kan man inte säga =o) får nog ta en utgång ihop snart... så får vi se vad som händer å vart vi hamnar =o)

ne dags å bokföra vidare!
tänker mkt på dig..
ha en fin dag !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0