Redovisningsgud!!

Ja, då satt man på jobbet igen.. nu är det bara 1.5 arbetsmånader kvar..
Kanske till och med mindre, ska försöka att få lite mer ledigt än vad som just nu ligger planerat..
Måste få lite degtid med..
Annars går det oförskämt bra på jobbet faktiskt.. jag e rena redovisningsguden nuförtiden! Fast med min tur kommer jag ju ha glömt bort allt till det att skolan börjar sen så man får kämpa sig igenom redovisningsdelen i skolbänken..
Börjar nästan lägnta tillbaka till studentlivet... e ju sjukt mkt glidigare än det här med att jobba.. Tror att det är bra för själen å få dega som vi gör emellanåt i skövde =o)

Jag saknar Martin !!!!
Jag saknar Viktoria !!!!
Jag saknar er där borta i skövdei skolan... ska bli så sjukt roligt å få träffa er snart!!!!!! =o)))
Hoppas det blir IKEA snart med martin iallafall.. lite kvalitetstid med lammköttet ;o)

Annars så har bror min gift sig, jag har fått träffa canadesare, engelsmän och allt möjligt folk på bröllopet =O), helene har fyllt år, jag har upprättat ett träningsschema,haft en roadtrip med tjejerna, haft mysiga sommarkvällar, avverkat influensan och slitet som ett djur på jobbet! Har mkt kvar att se fram mot dock =o) Morfars födelsedag i danmark! lollos systers bröllop, å mer sommarkvällar man kan göra väldigt bra saker av...

Hehe läste en riktigt bra grej på en tjejs blogg, en tjej som är ifrån kungälv..
" Det du inte vet om dig själv, vet resten av folket i Kungälv"
haha passar riktigt bra... sjukt liten stad där alla skvallrar om allt... så skötn å lämna skiten..

Sen så tänker man på nån maninte bör tänka på. tänker saker man inte bör göra, vill inte... fan oxå.. nu e det rörigt i huvudet.. hade inte direkt planerat vissa saker som hänt... jag e lite velig.. =o) vet inte hur ja ska göra men skitsamma.. tar de som de kommer så får man se sen när vardagen är tillbaka vad som händer... en sak är säker iallafall, å det är att jag ser fram emot å komma "hem" till skövde... å igen då... jag saknar er martin å vickan... massa kärlek till er!

nu ska jag bokföra lite!
peace out! a.k.a redovisningsgurun karro


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0