Fredagsmys

Idag e det fredag!!
Jag som längtat så efter helgen.. nu får man äntligen sova ut..
Det här tatueringsprojektet visade sig bli väldigt slitsamt på mig, att gå upp klockan fem varje morgon är inget jag rekommenderar någon att göra.. Men återigen som någon sa igår, " vill man vara fin får man lida pin" så enkelt är det..
Har varit och bokat rit tid nu iallafall.. så nu är det igångsatt, får la se vad det blir utav de.. kommer ju göra ont, ska ha den på höftbenet så... jeje, sånt e livet..

Inatt har jag sovit tre timmar.. Det e fan helt otroligt att jag sitter på jobbet såpass pigg ändå.. men jag e helt blev i ansiktet såg jag nyss när jag kollade läget i spegeln så att säga.. det e illa..men,men det får det vara värt.. =o) inte varje vecka som torsdagar blir sånna dagar..

Idag ska jag hem till Martin!!! Som jag saknat dig din gamle get! Ska bli jätteroligt, få tjöta lite.. umgås ju ändå med den här killen varje dag vanligtvis så det e klart det blir lite tomt nu utan det =o)

Herregud vad ja ser ut idag.. tur att det bara e pappa, jag å Tamara på jobbet ida..

Ha en underbar helg nu... det ska jag =o)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0