Då var det måndag igen..

Nu är det bara 3 härliga veckor med jobb kvar innan jag går på 2 veckors semester och sen börjar skolan!
Underbart.. fast det blir la kanske egentligen bara 1 veckas semester för första veckan går ju åt familjen... 80årskalas och danmarksresa med mormor å morfar å familjen... kommer ju bli mysigt men sen får de va nog med familjegrejer på ett tag alltså... orkar inte riktigt med dem så himla mkt som vi umgåtts nu det senaste halvåret... och det har inte bara varit kvällar så sdom vi umgåtts utan hela veckor å helger... behöver en liten familjebreak..
kanske e för att man bor med dårarna nu med, ska bli skönt å få sin egna lägenhet... även om jag verkligen uppskattat att få bo hemma!!

Idag blir det landet idag igen, ska bli mysigt.. har saknat dig..

annars e jag tröptt trött trött... vill gärna ha ett par dar ledigt men jag tror inte de hade hjälpt min trötthet ändå så det e la lika bra att jag jobbar.. om nu ändå du med jobbar kan man ju inte få mer tid med dig ändå så då e de la lika bra att man sätter sig här vid sju varje morgon... fast jag e ju aldrig här vid sju iof.. =op

helgen som gått då? jo, i fredas va de spelkväll!! haha det var väldigt roligt!
spelade "alias" ett spel som går ut på att man ska beskriva ord utan å säga ordet så ska resten i laget gissa vilket ord det e.. grymt spel..
matchens lirare blev nog helene... hon va på g måste ja säga!
å matchens joker va nog paues! hon fick ordet "binda" då sa hon, - sånt man gör i sängen! haha grym e du..
eller jennie, hon fick ordte "påse! - sån man packar i på systemet!! haha så systemet va den första affären hon kom å tänka på! =o)))
ja ni e inte dåliga tjejer...

å på lördag blev de myskväll hos sjögräs.. ost å kex å grejer på altanen... jäkligt najs.. kvällarna e underbara nu när de e så fint väder..  fick en liten överasskning sådär på kvällen men ja tror att de löser sig de där... e inte lika svag längre..
skönt!!!!

nu bör ja verkligen jobba... ser fram emot ikväll =o)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0