Takida, blått godis och solsken!

Ja igår blev det Takida på trädgårn i Göteborg! Hur roligt som helst =o)) du är underbar som grejade detta sara =o))
Vi startade på chez amis vid femsnåret och var på trädgårn strax efter åtta nån gång..  Sara var jättefin i sin klänning och solen sken hela dan så allt var perfekt!
Takida spelade min favoritlåt med så jag var helnöjd " Reason to cry"
Efter konserten hamnade vi på Vasastan och sen kom lillebror och hämtade mig.. hur skönt som helst å slippa bussar å grejer.. han e bra han!

Men jag tror nog att jag kanske drack en drink eller två för många igår.. hade de konstigaste drömmarna..
Drömde att jag körd i min bil så såg jag en svart s60 som hade stannat mitt på vägen och kände igen den, den var min lillebrors! så jag stannade min bil å gick ut till han å då kom det en polisman fram till mig och sa att det var johan ryberg som satt i bilen! Ja, det är min bror sa jag då.. då sa han att johan hade haft " blått godis" i bilen.. så visade han en liten,liten plastpåse med 7-8 blåa tabletter i.. alltså knark!! jag blev helt förstörd och kramade johan å sa att det löser sig osv. så vaknade jag kort däefter med en stor klump i magen och va tvungen å sms.a denna där så alt var okej.. man e bra löjlig ibland..
Så somnade jag om igen och denna gången drömde jag att jag satt fastspänd i elektriska stolen.. jag skulle bli avrättad!!! helt sjukt..  och jag satt där  å bad dem att istället för att electrefy me så att säga, ge mig en spruta så ja somnar i och dör istället... helt sjukt..
så kom Vickan! och övertalade dem här gubbarna som skulle döda mig att skjuta på det en månad! Så fick jag gå därifrån men skulle komma tillbaka om en månad..  ja heregud.. knepigt de där..

Idag är träning,träning,träning på schemat... blir ju beach snart så då måste man ju va igång!  två pass om dagen är målet! å det bör ju gå i och med att jag pluggar så ja kan ju lägga de lite som jag vill.. kommer ju gå runt som en zombie i 2månadre nu då iof men vill man va fin får man lida pin! eller helt enkelt e de så att tränar ja såpass kan ja äta hur mkt godis som helst varje dag ! det handlar om att prioritera ;o)

ne nu ska ja käka frukost och ha en alldeles alldeles underbar dag...

Kommentarer
Postat av: Louise

Tur att din knarkdröm inte var sann =)
Ha de så bra Karro!

2008-04-18 @ 15:03:58
URL: http://louiseschyberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0